Nyt: Automatisk indskanning af leverandørfaktura
01. juni 2022

Automatisk indskanning af leverandørfaktura på vej

Efter et langt tilløb har vi nu en leverandørfaktura indskanningsløsning undervejs, som vil basere sig på vores egen OCR-teknologi, der også er brugt til vores POD-indskanning.

Når dine leverandører sender faktura til jeres e-mail, tømmes mailboks automatisk og workflow sættes igang, hvis fakturaen kan genkendes, og beløbet stemmer med rekvisition. Fakturaen bliver automatisk bogført og arkiveres elektronisk.

Hvis fakturaen ikke genkendes eller beløbet ikke passer, igangsættes et workflow, som popper op på skærmen hos den udvalgte bruger, der efterfølgende kan tilpasse, så faktura og beløb bliver korrekt.


Meget hurtigere proces

Fordelene er, at du automatisk får leverandørfakturaer arkiveret elektronisk - og meget lettere kan finde dem igen. Desuden får du en meget hurtigere proces i dit bogholderi, fordi flere fakturaer kan modtages og bogføres automatisk, og mailboksen kan tømmes automatisk.
Det gør, at du manuelt kun skal håndtere de enkelte fakturaer, der kommer med post eller ikke er korrekte.

images172t.png

Kontakt os og hør mere

Vil du høre mere om vores produkter og services? Kontakt vores team af brancheeksperter, og fortæl os om din virksomheds behov, og hvordan vi kan hjælpe dig.

Director, Transport & Logistics

Søren Grodt-Andersen

Tlf:  +45 7220 7908

Email:  sotgr@eg.dk